Alla inlägg under november 2009

Av Jonna - 8 november 2009 22:14

Hej igen!

Ja jag vet att det var länge sedan jag skrev. Men det kommer bli bättre snart. Har stora svårigheter att få med bilder då jagsaknar egen mobil eftersom den är kaputt. För tillfället använder jag mig av min svärmors äldre variant av telefon, denna kan inte hjälpa mig så mycket med bilder av kvalité.


I dag har det firats så det står härliga till. Svärfar fick middag i går och far firade vi på restaurangen på Mörudden. Pär fick sitt i förmiddags.

Ganska bra att ha en liten högtid så här på hösten innan julmyset infinner sig. Snart är det visserligen dags för en massa födelsedagar. Sigrid 3 år, Maya 1 år, Nisse 4 år, Tess 30 år, Pär 36 år osv. Så det finns allt saker att fira i mörkret.


I det Mollstedtska hemmet är det mycket rörigt för tillfället. Väggar och lister målas, golv skall bytas och snart kommer den nya fina kaminen, åh vad jag längtar. Jag kan verkligen se min och familjen sitta framför brasan i vinter och mojsa. ÅÅÅÅHHHHH vad jag längtar.


Hoppas ni har det bra där ute!

Kram Jonna


(har fått glada nyheter från en mycket god vän!!!! Grattis!!!)

Ovido - Quiz & Flashcards