Alla inlägg under mars 2012

Av Jonna - 31 mars 2012 21:24

Jaha nu är man här igen, än ger jag inte upp.

Har försökt hitta en annan typ av blogg där jag enklare kan blogga från telefonen men inte lyckats. Så jag lär vara kvar en stund till.

Bjuder på lite bilder från den senaste tiden...

    

Vi har varit på maskerad med temat "Dansband"

Vi skapade bandet "Tezz orkester" !

Men vi lyckades tyvärr inte vinna! :(

Kul kalas i alla fall. Tack Anna & Jocke, Klas & Frida!


     

Det har hunnits med en resa till Stockholm, även här tillsammans med Terese och Anders.

SÅÅÅ mysigt, det måste vi snart göra igen.


   

V 11 åkte vi till Branäs med världens bästa grannar!

Lär även här bli en repris snart.


Så nu mina vänner säger jag god natt och hoppas att vi snart hörs igen.

Kram till er alla där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards