Alla inlägg under juni 2011

Av Jonna - 5 juni 2011 14:22

Lika fort som de kom lika fort försvann de.
Hann inte riktigt med.

Petra (min kusin) har varit på besök från Göteborg. Hon är en av mina bästa vänner... Nej faktiskt inte, hon är min syster. Vi har alltid varit så olika som man kan vara men av någon konstig anledning så spelar det ingen roll. Vi har alltid massa att prata om, ibland räcker det bara med en blick.

Jag älskar dig Petra, kan du förstå det? :)


Hon har två underbara ungar. Även dessa är helt olika varandra.

Den äldsta tillika min guddotter med sitt eldröda hår och sin vilda blick.
 

Den yngsta med sina stora ögon och glada uppsyn.

  

Nu sitter man här och lyssnar på lugnet. Försöker samla ihop alla upplevelser som vi haft. Bloggar mer om det i morgon.

Tack för besöket, hoppas ni haft det lika bra som vi.

Stora Kramar Jonna


Ovido - Quiz & Flashcards