Direktlänk till inlägg 27 december 2013

I´m back!

Av Jonna - 27 december 2013 21:09

Har varit borta länge nu, hade bestämt mig för att ge upp bloggeriet.
Men nu när min nya telefon (Iphone 5s) pajade efter 5 dagar och abstinensen blev för jobbig efter sociala medier blev det att plocka fram datorn igen. Lätt dammig och aningen seg så knapprar jag nu på datorns tangentbord.
Ett år har gått sedan sist. Familjen har blivit ett år äldre och alla mår fortfarande bra.
Emma fixar skolan med bravur och däröver är det hästar i alla former som gäller. Pojkvän lär dröja.
Nisse kämpar på med sin astma och skolan går jättebra. Hans intressen är innebandy, fotboll och DATASPEL. Han har däremot redan avverkat en flickvän. Just nu är han singel men det pratas om en hel del flickor. Skoj.
Pär har jobbat en hel del i Skåne under veckorna vilket har gjort mig till gräsänka. Men barnen tillsammans med föräldrar och svärföräldrar gör det möjligt att fixa vardagen ändå.

Jag jobbar kvar i Forshaga. Har världens bästa barngrupp just nu. Även om det är mycket och intensivt så känns det mycket bra.
Har en hel del tankar på hur jag skulle kunna utvecklas men just nu är inget bestämt.
 

Milton var med i familjen hela våren och sommaren. Tyvärr blev hans ägare tvungen att flytta lite hastigt så någon adjökram blev inte av.

 

Istället började vi umgås med Happy. Han är nu Emmas medryttarhäst.
 

Nisse och jag hälsar trevlig helg!

Jonna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna - 21 juli 2018 11:01

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 0966245068"

Av Jonna - 13 oktober 2017 08:44

Det har gått tre år sedan jag bloggade sist.Tiden bara springer iväg. Mycket har hänt och allt man gått igenom ger lärdomar och erfarenheter man sedan bär med sig. Att stanna upp och andas har jag blivit bättre på. Men mitt i all denna "visdom" och e...

Av Jonna - 13 december 2014 22:20

Uppallad i soffan med one piecen på.Bredvid mig ligger Nisse under en filt och myser. Det är Star Wars på TV. Episode 2. Tänk att detta fortfarande funkar. När jag var liten lekte vi star wars. Tyvärr fick jag aldrig vara Leia. Det skulle alltid en a...

Av Jonna - 12 december 2014 23:57

        Halloj!  Sömnlös i sängen efter en lång dag.  Har försökt att hitta någon slags julstämning. Julmusik i bakgrunden och ångra pepparkakor har dekorerats.  Men efter att ha spenderat halva dagen på sjukan med Nisse och sedan mutat h...

Av Jonna - 11 december 2014 15:21

Trodde allt skulle bli bra igen. Trodde Nisse hade passerat det värsta och att han snart skulle komma tillbaka till skola, träning och vardag. Han skulle bara få några veckor på sig så skulle vi köra på som vanligt. Men det blev tvärnit. Från att b...

Ovido - Quiz & Flashcards