Alla inlägg under mars 2011

Av Jonna - 29 mars 2011 22:58

 

Så här lycklig kan man se ut när man har gjort färdigt allt i lilla badrummet!

Och då menar jag renoveringsmässigt!!!


    

Mysiga och goa grannen Tilde gjorde ett besök härrom kvällen. Hon stannade på middag och gjorde Pär sällskap när det var lite för spännande på TV´n.



 

Nisse hjälper farfar att klyva ved. De såg ut som två gamla herrar som satt och ljög för vandra. Vet inte vem som mös mest, farfar eller Nisse.


 

Här är han, den bäste Nisse i världen. Åh vad jag älskar honom!

(det är mina brillor)


Av Jonna - 29 mars 2011 22:08

Oj vad dagarna bara försvinner. Vet inte hur det går till men har man massor att göra så svich så passerar dagarna. Tyvärr försvinner helgerna lika fort. Tur att man har så underbara kollegor och barn som gör att det är så roligt att jobba.

Vi har fortsatt med vårat tema Barbapappa. Han har nu efter att satt upp lappar hittat sig en barbamamma och nu är de visst kära.

Barnen bestämde i dag att nästa tisdag skall det bli bröllop. Tårta, fina kläder, präst och dans. Efter allt skall de åka på en sk kramresa på en flygande matta till Karlstad.

Ja vi får väl se hur vi skall få detta att gå ihop. :)


På hemmafronten renoveras det fortfarande... Eller ja vi började ju att renovera men det har avstannat helt och hållet. Skulle inte ha emot att få hem arga snickarn. Vet inte riktigt varför men jag gillar honom. Han är hård och ärlig, men han verkar ha ett mycket trevligt inre. MMmmmm me like? Men jag måste säga att den bästa har jag ju redan hemma, eller jag ibland i alla fall ;).  Nu är Pär i Malmö. Förra veckan var han i Norge. Ja det blir lite resor för herr Mollstedt. Saknar han allt. Vardagen fungerar men fasen vad enkelt allt är när man är två som kan hjälpas åt. Tur att jag har släkt och vänner som kan hjälpa till i tid och otid. Tack alla!!! Ni vet själva vilka ni är, så tack igen!



Ovido - Quiz & Flashcards