Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Jonna - 3 februari 2012 22:09

Äntligen helg.

Helg, ordet är nästan magiskt. Man jobbar hela veckan men
fokustet för mig ligger hela tiden på helgen. Då är det tid för vila, tid för
att umgås, tid för att göra allt man inte hunnit under veckan. Åh vad trevligt
vi skall ha. Fredagsmys, Lördags kul och så söndags lugn…

Men varje söndagskväll är jag lika förvånad, vad hände?

Hur kunde helgen försvinna så fort? Och varför är det så
långt till nästa helg?


Den här helgen vankas stall, power walk, middag hos
grannarna, melodikrysset, bandyträning, hopptävling och mellan allt detta lite
kvalité och vila.

Puh det var det, men nästa helg skall bli lugn….. ha! Vem försöker
jag lura?

Ja ja jag skall inte klaga. Jag har det bra och har att
göra. Men visst vore det skönt med ytterligare en ledig dag i veckan?



  I helgen passar vi på att fira vårat gummibröllop! 8 år!

Skål på oss.

Vi passar också på att fira våran kommande 20 års dag tillsammans. Skit vad tiden går!





  Lite rosor fick han också mannen! 20 st, en för varje år han stått ut med mig!! 








     Så här ser man ut när man hackar lök till kvällens middag. Inte vackert men fasen så skönt att kunna se vad man gör!!








 

Nisse har haft en kämpig astmadag så han gav upp ganska tidigt. Men detta med att pricka den sköna madrassen är inte riktigt hans grej. Det sköna svala golvet kändes tydligen bättre.....

Gullunge!!




Ha en underbar helg!

Kram på er alla där ute!!

Ovido - Quiz & Flashcards