Alla inlägg den 26 november 2010

Av Jonna - 26 november 2010 15:24

Här kommer de utlovade bilderna på julkulorna som vi gjorde på jobbet!!

    

Av Jonna - 26 november 2010 14:46

Efter att ha städat och betalat alla räkningar sätter jag mig jag mig nu ner för att skriva några rader. Det är fredag och i kväll skall jag träffa flickorna från jobbet. Vi skall fira 2 kollegor som fyller år. Först blir det Alfie och sedan är det tänkt att vi skall bowla. Vi får se hur länge jag stannar. Har haft en lite jobbig period just nu. Vet egentligen inte varför, men det är väl kanske en del av mitt tillstånd just nu.

Emma har kommit hem och sitter nu och äter mellis i väntan på att hennes kompis Anna skall komma. Sedan bär det av till Emmas andra hem stallet. Det dags för luciaträning. Emma skall även vara med på luciashowen där man skall ha lucköppning vilket betyder att alla hästar på hela ridskolan skall visas upp för publiken. Emma skall ha sin sköthäst Lady Axa.

Detta spektakel sker den 12/12 klockan 15 på KRK, Välkomna alla!!!


Vi har faktiskt fullt upp hela helgen, kalas, julmarknad i alster, skyltsöndag och dessutom är det dags för Emma att tävla i dressyr igen. Skall både bli mysigt och lite stressigt men vad gör väl det när hela familjen är med.


På torsdag skall jag ha möte med mina chefer ang min framtid i Forshaga kommun. Är riktigt pirrig faktiskt. Jag är säker på att det blir bra på ett eller annat sätt men jag har ganska många önskemål ang tider och villkor, hoppas de är med på tåget lite grann i alla fall.

Håll tummarna så återkommer jag med hur det gick.


Kram till er alla där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards