Alla inlägg den 17 september 2012

Av Jonna - 17 september 2012 21:51

Efter en helg med massa stall och ännu mera stall så har det nu blivit vardag igen.

Men med många härliga och intressanta intryck så ser jag tillbaka på helgen.

Det har varit CHS på Karlstads RidKlubb. Hoppning med hästar för de som inte hängde med där.

Pär och jag har stått i cafeterian hela helgen och Emma har varit allt från funktionärsanvaring till fodringsbokare. Nisse blev förbarmad av sin mormor då han fick bo där fredag till lördag, tack mamma du är en ängel!!

Det var intensivt men fasen vad kul! Tack alla ni andra som gjorde helgen så rolig!!

 

Men nu ligger man här och myser, myser med det bästa man har. Barnen. Tyvärr är inte Emma lika gosvänlig som förr men jag snor mig en kram och lite mys då då. Ibland under protester men inte alltid!

Har inte riktigt vant mig med att bli tonårsmamma än, det kommer nog att ta tid.


Härom morgonen när jag åkte till jobbet kändes det som om himlen hade ramlat ner...

     

Att åka igenom dimman var magiskt, lika snabbt som jag kom in i den så var allt som borta igen.

Men det kanske är lite magiskt där borta i Forshaga, man vet aldrig...


Kram på er alla där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards