Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Jonna - 1 augusti 2009 23:47

Här kommer några foton från semestern...

Av Jonna - 1 augusti 2009 23:37

Hallå där!

Med kladdiga fingrar och svettiga armhålor, vitstänk i håret och träningsvärk i armen har jag nu satt mig till rätta i soffan men ett glas vin.

Dagen aktivitet är efterlängtad och det har varit både kul och klurigt innan den stod på plats.

Det jag pratar om är den gigantiska bokhyllan som jag pratat om så länge. I dag var det dags så vi spottade i våra händer jag och Pär och satte igång. Efter att ha legat på golvet och skissat blev vi tillslut överens om hur den skulle se ut.

Så från att ha varit en hög med granvirke står nu den vitmålade möbeln i vårat allrum.

Här skall allt få plats. Böcker lådor och till och med en liten data hörna. Bild på detta kommer när allt är på plats.


Det är detta som är så härligt med att bo i hus. Man kan fixa och trixa lite hur man vill. Jag har många planer och de kommer säkert att ändras under resans gång. Men nu händer det något hela tiden. Just nu är det allrummet som får sitt. Sedan skall nog den långa hallen få en uppdatering. Sedan har jag planer för kök, hall, altan och lilltoa.

Kram på er där ute!

Jonna

Ovido - Quiz & Flashcards