Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Jonna - 17 maj 2011 23:10


Nå????

Av Jonna - 17 maj 2011 22:59

Skoda, skall man verkligen ge sig in i detta med en Skoda.

Jo det är dags att byta Pär Leasingbil under detta året. Och ja gudarna vet att vi provkört en massa. Höga, låga, stora, små, Fula, fulare och en och annan riktig pingla. Jag har några önskningar. Ni som känner mig vet att jag gillar bilar där jag ser "ner" på folk som jag susar förbi. Inte att jag ser andra som lägre men känslan är rätt go. Ett annat önskemål är färgen, brun. Fråga mig inte varför men jag är inne i en brun period just nu.
Men nu är det så här att det inte är jag som skall ha denna bil utan det skall min bättre hälft. Eller ja...? Bättre och bättre hur är det igentligen om man vill ha en Skoda?? Jag såg nog en Sante Fe eller Toyota framför mig, men nix!!!
Under eftermiddagen kom vi NOG på en kompromiss.
En brun Skoda, känn på den ni!!!

Ovido - Quiz & Flashcards