Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Jonna - 23 maj 2011 21:36

Kvällen har kommit.

Har precis kommit hem från Frida och Klas som så där på en Måndagskväll bjöd oss på underbart god middag. Tack!

Haft en ganska bra dag trots att Nisse dock haft en jobbig huvudvärksdag. Han har varit låg och trött men mellan varven lekt.

Vi var på outletén på Bergqvist skor, gjorde faktisk några riktigt bra fynd.


Ja jag glömde nästan, "tänk vad lite arghet kan göra". Efter att jag ringt till mamma och beklagat mig angående Nisses remiss så blev mamma upprörd och ringde själv upp sjukhuset. Men oj då nu efter... ja vad är det 10 påringningen så fanns det visst en röntgentid. Så nu på Måndag är det dags!!!! Äntligen, hoppas bara att vi får svar. Tyvärr har jag mycket dåliga erfarenheter om detta med att utredas. Aldrig får man svar. Det är bara att leva med symtomen.... :(

Men nu kanske! Jag hoppas verkligen vi får veta varför lilleman har så ont i huvudet.


Ja nu mina vänner är det dags för sängen. I morgon måste jag och toyotan lämna hemmet vid 05:30! Underbart!

Kram på er alla där ute. 


ps: Tack tilll den bästa grannen man kan ha, tack för stöttningen när det blåser som mest!!

Av Jonna - 23 maj 2011 13:21

Hej!!

Kände bara att jag måste skriva av mig lite arghet innan jag tar itu med dagens aktiviteter.
Är hemma idag. Nisse har fortfarande ont i sitt huvud. Ringde till röntgen och till barnmedicin angående remissen som skickades för två veckor sedan. På den remissen står det tydligt att en röntgen måste ske inom två veckor!!!! Vi har inte ens fått en tid än. Och när man ringer och frågar är det ingen som vet något.

Jag har ringt flera gånger liksom Pär och min mamma. Hur förbannad får man bli???

Ungen måste bli utredd. Jag jag vet att det är lite att ordna med eftersom han måste sövas men allvarligt!!!!
Vet inte riktigt vad jag skall ta mig till???

Jag är ganska säker på att det inte är något allvarligt men när läkaren förjade mumla om att utesluta tumörer eller liknande drog jag öronen åt mig. VA? tumör???
Nej jag är bombsäker på att det är någon typ av migrän eller liknande. Ge mig ett piller så blir det nog bra.

Nu skall vi hämta Emma på skolan för att sedan åka till Mamma. Behöver ventilera lite....

Ovido - Quiz & Flashcards