Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Jonna - 28 maj 2011 23:22

Mors Dag….
Ja snart smäller det, i morgon firar jag för 12:e gången som mamma. Kommer ihåg min första. Fick två gigantiska utekrukor med Löjtnadshjärtan i. Fina som bara den, men ni som känner mig vet att jag absolut inte har några gröna fingrar. Så plötsligt en dag samma sommar dog de tragiskt. Jag sörjde en stund för att sedan hitta på nya projekt i trädgården. Eller trädgård? På den tiden bodde vi på Kronoparken och hade visserligen lite gräs utanför dörren men knappats plats för några större ideér. Men altan, mini staket och en altandörr ut år baksidan skulle vi allt få till. Ibland saknar jag faktiskt den där lägenheten, den var trevlig. Dessutom hade vi fam Urger precis bredvid oss, åh vad mysigt vi hade!!!

 

Nu är det nya tiden och adressen är Hoppdansliden, även här kommer det att grejas. Men inte just nu, nu har vi lite annat att tänka på. På måndag skall Nisse röntgas och jag bara hoppas vi får några svar….



Men innan dess är det söndag och våra mammor skall hyllas, tyvärr befinner min mamma sig utomläns så hon får ingen uppvaktning just nu, den får vänta. Men svärmor, hon skall allt få sig en liten hyllning, vi får se vad den består av.

  


God natt nu alla!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards