Direktlänk till inlägg 5 september 2012

Äntligen tillbaka!!

Av Jonna - 5 september 2012 21:34

Hösten är här!
Det är med dubbla känslor jag ser fram emot den kommande hösten och vintern.

Försöker med all kraft att försöka se det positivt. Tända stearinljus, lek i snön, mys inne när det regnar, den friska lättandade luften och ja vad mer??? Nej sen är det nog bara den otroliga och långa väntan på våren och värmen.

Tänkte att jag skulle med detta inlägg ta er med på min sommar. Vi har hunnit med en hel del med dessa guldkorn är nog det som får en att tänka tillbaka och le en smula under filten i vinter med tekoppen i handen…

 

En härlig midsommar firades på Alsters Herrgård bland glada vänner. En underbar dag!


Sedan var det dags att välkomna en ny familjemedlem även om det bara varade i två veckor.
Han heter Ricardo och är en valack på 5 år.
Han har en underbar personlighet och karisma och det gjorde att våra hjärtan snabbt släppte in honom.
Men tyvärr gjorde det också att det var mycket svårt att säga farväl.
Men man vet aldrig, kanske möts vi igen...

     


Vi hann med en liten tur till Tjörn där min kusin Petra med familj väntade. Alltid lika mysigt att vara där.

Här är det lite krammys med Ebba.

 

Sedan var det dags för en tur till de djupa värmlandsskogarna, närmare bestämt vid Mussjön. Där har fam Lindmark sitt sommarparadis. Om det inte vore för de jäkligt envis knotten så hade nog vi sett det som ett paradis också!!

 



Resan gick vidare till Sunne! Där väntade bad, bad och mer bad!
Ja vi hann och fjanta oss lite också!

 


Annars har vi hunnit med lite vänner, kalas, regnturer med båten och även lite solnjutning...


         


Tillsist vill jag också bjuda på några vänner som gjort sommaren otroligt mysig.
Naturligtvis har vi myst med många andra också men ni har tyvärr inte fastnat lika bra på bild som dessa har!!

     

Trevlig höst på er!!!

 
 
Ingen bild

Pernilla

6 september 2012 08:24

Kul du är tillbaka och härligt att få se er sommar!

Jonna

6 september 2012 20:57

Åh vad jag saknar er!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna - 21 juli 2018 11:01

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 0966245068"

Av Jonna - 13 oktober 2017 08:44

Det har gått tre år sedan jag bloggade sist.Tiden bara springer iväg. Mycket har hänt och allt man gått igenom ger lärdomar och erfarenheter man sedan bär med sig. Att stanna upp och andas har jag blivit bättre på. Men mitt i all denna "visdom" och e...

Av Jonna - 13 december 2014 22:20

Uppallad i soffan med one piecen på.Bredvid mig ligger Nisse under en filt och myser. Det är Star Wars på TV. Episode 2. Tänk att detta fortfarande funkar. När jag var liten lekte vi star wars. Tyvärr fick jag aldrig vara Leia. Det skulle alltid en a...

Av Jonna - 12 december 2014 23:57

        Halloj!  Sömnlös i sängen efter en lång dag.  Har försökt att hitta någon slags julstämning. Julmusik i bakgrunden och ångra pepparkakor har dekorerats.  Men efter att ha spenderat halva dagen på sjukan med Nisse och sedan mutat h...

Av Jonna - 11 december 2014 15:21

Trodde allt skulle bli bra igen. Trodde Nisse hade passerat det värsta och att han snart skulle komma tillbaka till skola, träning och vardag. Han skulle bara få några veckor på sig så skulle vi köra på som vanligt. Men det blev tvärnit. Från att b...

Ovido - Quiz & Flashcards