Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

röntgen och god fridamat

Av Jonna - 23 maj 2011 21:36

Kvällen har kommit.

Har precis kommit hem från Frida och Klas som så där på en Måndagskväll bjöd oss på underbart god middag. Tack!

Haft en ganska bra dag trots att Nisse dock haft en jobbig huvudvärksdag. Han har varit låg och trött men mellan varven lekt.

Vi var på outletén på Bergqvist skor, gjorde faktisk några riktigt bra fynd.


Ja jag glömde nästan, "tänk vad lite arghet kan göra". Efter att jag ringt till mamma och beklagat mig angående Nisses remiss så blev mamma upprörd och ringde själv upp sjukhuset. Men oj då nu efter... ja vad är det 10 påringningen så fanns det visst en röntgentid. Så nu på Måndag är det dags!!!! Äntligen, hoppas bara att vi får svar. Tyvärr har jag mycket dåliga erfarenheter om detta med att utredas. Aldrig får man svar. Det är bara att leva med symtomen.... :(

Men nu kanske! Jag hoppas verkligen vi får veta varför lilleman har så ont i huvudet.


Ja nu mina vänner är det dags för sängen. I morgon måste jag och toyotan lämna hemmet vid 05:30! Underbart!

Kram på er alla där ute. 


ps: Tack tilll den bästa grannen man kan ha, tack för stöttningen när det blåser som mest!!

 
 
Ingen bild

Pernilla

24 maj 2011 07:40

Hoppas det kommer lösa sig för er! Har en kompis vars dotter är 5 år och hon har haft fruktansvärd huvudvärk . De har gjort magnet röntgen men visar inget, utan troligtvis migrän. Men jobbigt!
Tänker på er. Alla kramar

Jonna

24 maj 2011 22:22

:)
Tack och kram tillbaka!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna - 21 juli 2018 11:01

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 0966245068"

Av Jonna - 13 oktober 2017 08:44

Det har gått tre år sedan jag bloggade sist.Tiden bara springer iväg. Mycket har hänt och allt man gått igenom ger lärdomar och erfarenheter man sedan bär med sig. Att stanna upp och andas har jag blivit bättre på. Men mitt i all denna "visdom" och e...

Av Jonna - 13 december 2014 22:20

Uppallad i soffan med one piecen på.Bredvid mig ligger Nisse under en filt och myser. Det är Star Wars på TV. Episode 2. Tänk att detta fortfarande funkar. När jag var liten lekte vi star wars. Tyvärr fick jag aldrig vara Leia. Det skulle alltid en a...

Av Jonna - 12 december 2014 23:57

        Halloj!  Sömnlös i sängen efter en lång dag.  Har försökt att hitta någon slags julstämning. Julmusik i bakgrunden och ångra pepparkakor har dekorerats.  Men efter att ha spenderat halva dagen på sjukan med Nisse och sedan mutat h...

Av Jonna - 11 december 2014 15:21

Trodde allt skulle bli bra igen. Trodde Nisse hade passerat det värsta och att han snart skulle komma tillbaka till skola, träning och vardag. Han skulle bara få några veckor på sig så skulle vi köra på som vanligt. Men det blev tvärnit. Från att b...

Ovido - Quiz & Flashcards