Alla inlägg den 14 november 2011

Av Jonna - 14 november 2011 20:52

Tänk att vi klarade oss  ända till mitten av November innan vabbandet tog fart. Det är Nisse som har fått för sig att få lite feber, inget allvarligt men har man feber så har man. Sen vet vi av erfarenhet att vi måste låta honom ta det lugnt i början av förkylningstider, annars kan det bli kämpigt längre fram.

Så dagen har bestått av lek, mys, bakning och lite annat.
När mannen kom hem fick jag lite avlösning i lekandet. Mannen och sonen har ju ett gemensamt intresse i form av Wii, själv tycker jag nog att det finns mycket annat man kan hitta på än att fasta i en massa spel.
Själv tog jag på mig arbetshandskarna och gav mig ut i mörkret för att kratta. Mörkt, tyst och med frisk novemberluft det är grejer det!!

Av febertermometern att dömma så lär jag vara hemma i morgon också...
Skall försöka hitta på lite mer mysgrejer med lille mannen då.
Nu skall fru Mollstedt surfa nätet efter lite julklappar, skall tipsa tomten om lite som jag önskar mig också.

Kram på er alla där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards