Alla inlägg den 15 november 2011

Av Jonna - 15 november 2011 19:46

Hur dum är man??? Kallas det martyr eller ren idioti????

Har levt efter LCHF i snart på veckor. Och vad gör ja????

Jag ställer mig och bakar bullar!! Jag som aldrig bakar!!! Magen skrek och hjärnan tjöt men jag stod emot... Svetten lackade medan de nygräddade bullarna svalnade på bänken.
Hur tänkte jag???


  


Jag försökte mig också på en sorts LCHF moccakaka, men av någon konstig anledning tyckte jag inte den bilden passade sig här på denna sofistikerade blogg... Den bruna massan såg mer ut som.....ja jag saknar ord..
Som den lilla pricken på i:et så fick Emma baka muffins också...


 


Ja på lördag nalkas det kalas då min lille prins fyller 6 år. Vi tänkte köra allt firande på en gång, och dessutom slänga in lördagens melodikryss på schemat... he he. Morgonkalas, grabb-bowling och släktkalas!! Åh vad han skall sova gott på natten sen.
Men hallå 6 år!!!

Vattnet gick i Borlänge, värkarbetet började i Hällefors och ut kom han efter lite om och men i Karlstad. Berest pojk det där.

Han är min prins, han är min ängel och framför allt är han min gudagåva...

Kram på er alla där ute!!

Ovido - Quiz & Flashcards