Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Jonna - 3 februari 2011 22:21

Is, snö, slask och lite lite grus. Ja det är så allt ser ut omkring oss.

Vet att jag och flera med mig under flera år har klagat över trista vintrar utan snö. Istället har det regnat, blåst och varit slask. Hur många jular under 90-talet firade vi utan snö? Ganska många vad jag kommer ihåg.


Nu smyger vi sakta in i årets andra månad och vi är inne på våran fjärde månad med massa snö omkring oss. Är det inte underbart? Visst är det lite kallt och lite bökigt med isen och kläderna men vad skjutton, vi bor ju i sverige! Det SKALL vara så här.

Men visst kan även  jag tycka att det är underbart när solen skiner och droppandet hörs från taken. Snart är den faktiskt här mina vänner, snart är våren här.

Vi får väl se vad vädergudarna har till oss i morgon.. :)


Ja i morgon skall vi till tandläkaren med Emma. Verkar som hon fått mina tandgener stackarn. Jag har själv gått igenom 8 olika tandställningar!! Tyvärr kan jag inte säga att de fullgjorde sitt jobb men ni kan ju tänka er hur jag så ut i käften innan! Minns att jag fick upp 2 tummar och en glasspinne i överbettet när jag bet i hopp tänderna, det ni!

Jag skall även in och ta lite blodprover på mig, inte så trevligt men vad fasen de får gärna suga ur lite ur denna kroppen det gör mig inget alls.


Kram på er alla där ute!


Ovido - Quiz & Flashcards