Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Jonna - 26 februari 2011 21:13

  

Att leva i ett renoveringsobjekt är inte alltid så kul.

Det är inget man vill bjuda hem gäster till i alla fall. ÄVEN om de säger att de inte kommer att bry sig.   

 

Men ni får alla gärna komma så fort det är färdigt. Men det är klart, om ni har lite ork och tid så man gärna komma och hjälpa oss. Kan inte säga att jag är den mest hjälpsamma sedan jag har fått riktigt ont i min rygg.

Jag provade att rida i går.... Det skulle jag inte gjort! Jäklar vad ont jag har nu!

 

Men jag gör så gott jag kan ändå. Har i alla fall sytt lite på den lilla gardinen som skall hänga på den lilla toan. Hittills har alla som besökt detta rum visat ändalykten och allt annat både för våra underbara grannar och för alla förbipasserande på cykelvägen. det blir en svart gardin med spets. Det låter väl precis som min stil va?

I morgon skall min bror komma hit och hjälpa oss med elen. Han är bra underbar han. Ställer upp i tid och otid. Puss på dig Vicke Vire!

 

   Ja nu har mina glasögon anlänt!

Så nu ser jag ut så här. Ni får tänka bort det osminkade och slitna nyllet bakom brillorna så kanske ni får en bild av hur de ser ut. Tack än en gång Roger!!

 

Har precis sett den sista deltävlingen i Melodifestivalen. Måste säga att jag är grymt besviken på årets bidrag. Ja visst finns det hopp för några av låtarna men nej, Det var bättre förr. Men till alla er som uppmanar mig att ge upp tanken och besattheten runt hela melodifestivalcirkusen kan jag bara säga... Det sista man ger upp är hoppet, hoppet om att någon dag, någon gång kommer den perfekta melodifestival låten att framföras och då kommer ni alla att stå där med öppna munnar och förunnas över detta underbara fenomen som kallas Melodifestivalen!

Ovido - Quiz & Flashcards