Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Jonna - 24 februari 2011 21:26

Mysbyxorna är på och theet uppdrucket. Barnen sover och Pär är hemma. Så nöjd!

Äntligen har vi börjat med våra husprojekt som jag längtat efter sedan vi flyttade in för 2 år sedan.

  

Klinkersen på gästtoan är lagd och nu har Pär börjat spika upp MIN panel som jag tjatat om så länge. Fick många skeptiska blickar och höjda ögonbryn när jag presenterade min idé. Men nu är det dags!!!


Emma som också varit hemma i dag tröttande på sin sovande bror och mor och ställde till med en chokladbollsbak.

Mums. (trodde jag till jag smakade)

Min dotter har ibland lite bråttom när hon skal göra saker. I detta recept skulle det vara 3/4 dl socker. Men Emma läste 3 till 4 dl socker!!! Blir lite knasigt, men fina blev de i alla fall.

   Kokos och med en valnöt på toppen.


Men jag fick lite annan fika också. Semla med vaniljkräm.

Tänk vad goda de såg ut i affären och oj vad sugen jag var när kaffet var klart och mums vad god den var... I alla fall till den tredje tuggan.

Sen blir det liksom bara för mycket. Toppen gick ner i alla fall!


I morgon blir fru Mollstedt avlöst från vabbningen en liten stund. Då skall jag rida!

Skall försöka komma över mina hoppproblem. Skall bli mycket intressant. Hör av mig i morgon igen!

Kram på er alla där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards