Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Jonna - 27 februari 2011 21:49

Jaha nu har hon fått fnatt den där tanten. Hon som aldrig brytt sig om inredning. Nu är ho i farta i alle fall. Har fått för mig att jag skall ha svarta linnehanddukar i min (förlåt våran) lilla gästtoa. Men nu till problemet... Jag som aldrig varit intresserad eftersom jag aldrig kännt att jag kunnat inredning vet liksom inte riktigt vart jag skall leta. Har kollat på nätet men hittar inget som jag känner direkt för. Helsvart eller natur med svarta detaljer på. HJÄLP!!


Letar även efter hissgardiner. Litetjockare linne gardiner gärna i beige eller natur. Kanske med lite figurer på men helst så neutralt som möjligt.


Till sist jagar jag kul storpojke inspiritation. I Dalablått eller vitt. Har säng, skrivbord och dalablåa ramar med hans egna teckningar i. Nu vill jag ha det lite tuffare utan att ta till spiderman eller blodsprut.

Har ni ideér? skänk gärna en tanke.


Tack bäste Vicke för all hjälp i dag! Love ya!


Kram på er alla där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards