Alla inlägg den 5 september 2011

Av Jonna - 5 september 2011 22:05

Att ligga raklång på mage, det är bäst för värken i benet/höften.

Att ligga på rygg är bäst för den rinnande snuvan.

Att stå upp är bäst för nästäppan.

Det är inte lätt när det är svårt.

Snart dags för sängen då ögonlocken inte orkar hålla sig öppna längre.


I morgon drar P till Malmö igen. Tråkigt, speciellt nu när man inte mår bra. Men med hjälp av min fantastiska 12 åriga dotter och min bästa 5 åring skall detta nog lösa sig. Kommer dock att sakna min P!!!


snörvel och host på er alla där ute!

Av Jonna - 5 september 2011 21:06

  

Buzzador, det är jag det!!

Det innebär att jag då och då blir utvald att få prova en produkt.

Jag läser på och testar för att sedan ge en utvärdering tillbaka från en vanlig människa, en buzzador alltså.  Denna gång har jag också fått med lite prover som jag kan dela ut då mina vänner och bekanta kan få pröva och för att själva sedan få möjlighet att "tycka till".

Denna gång handlade det om Vanisch. Ett medel som jag använt tidigare men bara i tvättpulversform. Döm om min förvåning och stora glädje när jag sett och testat alla de andra olika produkterna som finns i sortimentet.

  Sprayer, pulvet och tvättmedel i geleform. Det finns för vit och kulörtvätt jag för alla tuffa fläckar man kan tänka sig.


Testa vet ja!!!!


Kram till er alla där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards