Alla inlägg den 19 september 2011

Av Jonna - 19 september 2011 22:19

Har roat mig i kväll med att lägga in lite grejer på tradera,
och det kommer mera...
en skidhjälm
barnskridskor
ridstövlar
vinterset mm
Så det är bara att börja buda!!


En ny jacka i höst kanske?

http://www.tradera.com/Lattfodrad-damjacka-svart--auktion_163302_140066806

En liten lekmatta till den lille/lilla?

http://www.tradera.com/Lekmatta-Fisher-Price-auktion_161117_140069090


En vinteroverall storlek 122

http://www.tradera.com/Rod-overall-KAXS-auktion_302850_140072749


Överdragsbyxa/termobyxa kanske?

http://www.tradera.com/svarta-termobyxor-storlek-110-auktion_302837_140075823


Kram på er alla där ute!

Av Jonna - 19 september 2011 12:50

Efter en härlig helg fylld med kalas, stallet och lite golf är det nu vardag igen. Golf ja hörde ni!! jag har spelat golf. Det var Pärs herrklubb Ti som drog med alla fruar, flickvänner och sambos ut på en liten tur innan det var dags för det årliga kräftskivan. Åh vad kul det var. Ja jag har spelat förut och ja jag har haft grönt kort. Men efter att jag lindat en golfklubba runt ett träd så ansåg min man att mitt golfhumör inte direkt var lämpat för golfbanan så ställade jag undan mina klubbor... Det var i mitten  på 90-talet. men kanske kanske är det dags igen. Men om man frågar min medtävlare från i lördags så behövs det nog lite mer träning. Men vi kom i alla fall inte sist. Det ni!

Golf ja. Nu kanske vi kommer gå ut någon kväll eller helg igen på någon pay´d play bana, om det är någon som vill följa med?

Kvällen firades i Lander/Löfgrens garage. Skitmysigt. Kräftor, paj  och lite "vätska". Synd bara att alla inte kunde komma, hade varit så kul om alla hade varit på plats. Men nästa år tjejer då måste alla komma!!! :)


Måndag igen. Regnet öser ner så jag och några barn på jobbet bestämde oss för att stanna inne och baka istället. Sååå mysigt. Kanske skall baka hemma i kväll också. Hemma ligger nämligen en sjuk liten tjej. Tyvärr kan man inte vabba längre när det kommit över 12 år så hon får snällt stanna hemma ensam. Det snörvlas och hostas så det står härliga till. Krya på dig min bästa Emma!!!


Ha nu en fortsatt härlig dag!

Kram på er alla där ute!

Jonna

Ovido - Quiz & Flashcards