Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Jonna - 7 oktober 2012 21:51

Jaha det var den helgen det!

Vädret i dag ahr ju visat sig från sin bästa sida! Helt underbart.

Efter en härlig sovmorgon begav jag och Nisse oss till Mariebergsskogen tillsammans med några vänner .

Helt underbart. Kaffe i termosen och bullar med klet. Kan det bli bättre?

       


Sedan var det dags för att agera taxi.
Innebandyträning och hämtning av övernattande dotter i stallet.


Är så glad för att barnen är aktiva. Jag gläds med dem och jag kommer stötta dem så mycket jag kan.
Samtidigt som jag verkligen inte vill bli någon slags huliganlektarmorsa.
Men men lagom är bäst.

Nisse har ju även planer på att börja dans också. Har inte riktigt hittat någon bra grupp för han än bara.
Har ni några tips så säg gärna till. Det får inte vara balett bara hälsar Nisse.

Kram på er där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards