Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Jonna - 21 oktober 2012 20:41

Hej!

Har landat efter en fullspäckad helg.

En helg full av kalas.

Eller ja i alla fall ett stort kalas som var otroligt annorlunda och roligt.

Pär är ju med i en herrklubb, en gång om året får även fruar, flickvänner och sambos vara med.

I vanliga fall är det vid kräftskovan men inte detta år. Nu skulle det istället bli en tyrolerfest.

Vi visste vilken tid vi skulle vara där men inte så mycket mer. Allt skulle vara fixat sa de.

Gissa vilken ångest jag fick när jag fick reda på att det skulle handla om kläder.

Jag är ju inte skapt riktigt som alla andra.

Men festfixarna lovade att det skulle gå bra och att det fanns utstyrslar i alla storlekar.

Ja det fick väl gå bra...

Och så här blev resultatet. Inte den skarpaste bilden kanske.

 

Vi började med bowling för att sedan landa hos Pärs bror där det var korv och surkål på menyn...

Sedan föjde dans, frågetävlingar och en massa kalasade.

Inte konstigt att jag är slut i dag.

Har tillock med träningsvärk i rumpan efter all bowling.

Behöver jag säga att mitt lag vann allt denna afton...
Även om jag inte vill säga att min insatts var den starkaste.


Vill också passa på att hälsa från Nisse

 


God natt på er

Kram på er där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards