Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Jonna - 8 oktober 2012 20:51

Hej på er alla!

Nu är han hemma äntligen!!

Kanske det också betyder att barnen och jag kan bli rikigt friska!?   

Ja ja han har varit saknad, men nu är han på plats bredvid mig i soffan.
Skönt!


I dag har vi tagit kort på jobbet.

Alla barnen var som små ljus men när det var dags för mig så var jag lika röd i ansiktet som ett stoppljus.
När jag sen ser mig i spegeln inser jag att mitt för dagen lite extra smink sitter mer ihopkladdat med ögonbajset än där det verkligen skall sitta. Ja ja de ser väl att det är jag i alla fall.

Nu på kvällen har jag satt ut lite nya plagg på tradera, så kom igen nu och buda!!

         


1. slalomsele
2. pop tröja
3. Fix jacka
4. L&B skjorta
5. Rabdido tröja

Nja annars har det varit en ganska bra dag.

Till middag blev det kassler, potatis och vitlökssås om det är någon som vill anteckna detta.   


Kram på er där ute!

 

Ovido - Quiz & Flashcards