Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Jonna - 31 oktober 2012 22:44

Ledig!

Äntligen, som jag har längtat. Från början var det tänkt att jag bara skulle ta det lugnt med min underbara barn.

Men men måste ju "passa på". :)

En dag i lugnets tecken blev det. Lite stall, lite städ och lite packning.
Nu på kvällen har Nisse varit på sitt första disco i Skattkärr. Till en början tyckte han det var super kul och dansade loss. Sedan fick han tyvärr en kommentar om hur dåligt han dansade av en kille i trean, och sen ville han inte mer. Så synd. Ungar kan vara så jäkla grymma.:(

 

Men han fick i alla fall köpa lite dricka och lite popcorn...


I morgon skall vi till Göteborg. Vi skall hjälpa min gamla mormor att flytta.
Stackarn, det är inget man vill när man är så gamal som hon är.
Vi skall även besöka min kusin med familj. Saknat dem massor.

Sedan det obligatoriska... ULLARED!

Yes nu skall det shoppas julklappar. Men det blir nog vi och en miljon människor till.

Ja det blir att vässa armbågarna och ladda vattenflaskan.


Kram på er där ute!


Ovido - Quiz & Flashcards