Alla inlägg den 7 december 2010

Av Jonna - 7 december 2010 21:37

Sur? Arg? Putt? Grinig? Ja jag vet inte riktigt vad jag känner. Har ingen bra dag helt enkelt.

 

Haft en schemafri dag. Borde ha vilat och ängnat mig åt reflektion eller i alla fall till att göra något annat nyttigt. Men nej då inte jag inte. Jag hamnade i något slags ingenmansland och fick inget gjort alls. Varken vila eller nytta.

Dessutom var jag sur för att jag hade fått avboka ridningen för tredje gången pga av möte på jobbet. Därav kan jag inte säga att jag bidrog till något alls på mötet. Fick tunghäfta och hjärnan kändes som överkokt pasta. Fick mig inte att höja jobbsjälvförtroendet direkt. Vi skulle diskutera en massa, bla schemat men det blev det inte mycket med. Suck.

 

Under färden hem från Forshaga var det -24 grader utanför bilen. Brrrr

Jag körde direkt till stallet för att fiska upp Emma som hade tagit min plats i ridgruppen. Som tur var satt de flesta av mina ridkompisar kvar och fikade så jag fick min lilla dos av skaller i alla fall. Tänk vad skönt att de finns, det är så himla kul att ha kommit igång med ridningen igen!!

Kram till er alla där ute!

  

Ovido - Quiz & Flashcards