Alla inlägg den 23 december 2010

Av Jonna - 23 december 2010 17:34

      

Av Jonna - 23 december 2010 17:22

Haft bloggpause några dagar. Haft ganska fullt upp med Nisse. Astman har varit jättejobbig för honom när det är så kallt. Tur att vi har ailosen hemma. Det är som en liten andningsmaskin som ångar in medicin så att det skall vara lättare med andningen. Nisse är fantastisk som fixar allt detta.

  


Just nu är han hemma hos farfar och kokar skinka. Jag skall bara hämta Emma på stallet så skall vi sluta upp med dem och Pär.

Uppesittarkvällen startar där och skall avslutas hemma i lugn och ro.


I morgon är det det stora dagen. Allt är klart, packat, smakat och laddat.

Ser verkligen fram emot julen har längtat så länge efter den.

Förra julen mådde jag inte alls bra och skall jag vara ärlig har jag inte så mycket minnen av den heller. Så här i efterhand förstår jag att det var under hösten/vintern som jag sakta men säkert sprang in i den berömda väggen.

Denna julen är det lugnare och den skall minnsan bli så bra den bara kan.

Kram på er alla där ute!!

Ovido - Quiz & Flashcards