Alla inlägg den 14 december 2010

Av Jonna - 14 december 2010 21:13

Otroligt trött, otroligt glad.

Har haft en schema fri dag. Har istället roat mig med att mysa med Nisse, stryka, tvätta, gått på utvecklingssamtal för Nisse och slutligen varit på teorilektion med mina bästaste ridkompisar.

Jag är så glad att detta tillfälle dök upp. Känns som en befrielse varje tisdag. Vi skrattar och myser, rider och fikar. Alla är glada, svettiga och tillfreds. Lite svårt är det att uttrycka hur tacksam jag är för att de finns och för att de ville hänga på min idé om att ta upp ridningen igen.


Under teorin i dag fick vi se filmer som spelats in på oss, vi fick se våra ridkunskaper genom kameralinsen, det var en upplevelse kan jag säga!


I morgon är det jobb igen och sedan är det dags för Emma att rida. Så våra tisdagar och onsdagar är vigda för hästarna.


I helgen fyller världens bästa man år! Nämligen min. Vi skall gå ut och äta en bit mat alldeles allena. Skall bli SSSÅÅÅÅÅ mysigt. Barnen är bortleasade så vi får en sovmorgon på kuppen.

Eller ja sovmorgon blir det väl inte direkt. Emma skall tävla igen på söndag. Nu är det dags för hoppning hemma på KRK. Och inte nog med det, min granne Susanne skall också dra på sig tävlingsinstinkten och tävla. Så alla ni som har tråkigt på söndag, kom ner till KRK och heja på våra duktiga tjejer.


Nu dags för lite fikarester!

God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards